Livrarile de ecrane pentru seria iPhone 15 a Apple din acest an indica faptul ca aceste smartphone-uri inca au impuls la vanzari, la doua luni de la lansarea lor. Au aparut si detaliile despre principalii furnizori de ecrane pentru noile telefoane Apple.
Dupa doua luni de cand Apple a inceput sa vanda smartphone-urile din seria iPhone 15, pare ca aceasta companie inca are impuls. Asta pentru ca informatiile DSCC arata faptul ca livrarile de ecrane pentru cele mai noi modele de smartphone-uri Apple, iPhone 15, au fost cu 16% mai ridicate decat pentru seria iPhone 14 si cu 21% mai ridicate decat pentru iPhone 13 in acelasi interval de timp de la lansarea lor. Potrivit lui David Naranjo, director senior de cercetare al DSCC:
„Cu actualul mix de livrari de ecrane pentru seria iPhone 15, modelele Pro totalizeaza o cota de piata mai mare versus modelele iPhone 14 Pro si 13 Pro in intervalul de timp iunie-octombrie.
Pe o baza cumulativa, din iunie pana in octombrie, modelele iPhone 15 Pro au avut o cota de piata de 64% versus cota de piata de 54% a seriilor iPhone 14 si iPhone 13″.
Studiul arata faptul ca, in octombrie, modelele Pro si Pro Max din acest an ale Apple au avut o cota de piata de 71%, in crestere de la 65% cat era in septembrie, ceea ce face ca vanzarile medii combinate sa fie cu 5% mai mari decat pentru iPhone 14 in intervalul de timp iunie-octombrie 2022.
De asemenea, DSCC spune ca Samsung Display a fost principalul producator si furnizor de panouri de ecrane pentru modelele acestui an ale Apple, totalizand un procent de 81% in intervalul de timp iunie-octombrie.
Samsung Display e urmat de furnizorul LG Display care a inceput sa livreze ecrane pentru smartphone-ul 15 Pro Max al Apple in septembrie, cu o cota de piata de 18%. In plus, furnizorul BOE a inceput sa livreze in octombrie panouri de ecran pentru iPhone 15, dar cu un procent de doar 1%.