Compania Meta din Statele Unite incearca sa gaseasca un nou partener pentru a concura, prin Quest Pro, cu casca AR/VR Vision Pro a Apple.
In iunie, Apple lansat cele mai recente update-uri pentru sistemele de operare ale sale si a dezvaluit casca AR/VR Vision Pro la WWDC, evenimentul sau anual in care dezvoltatorii si restul dintre noi aflam cele mai recente update-uri pentru sistemele de operare ale Apple.
Pe langa prezentarea celor mai recente versiuni iOS, iPadOS, watchOS, macOS si tvOS, compania Apple din Cupertino a dezvaluit si Vision Pro si visionOS, noul sau sistem de operare pentru calcul spatial.
Nu a trecut mult timp si au inceput comparatiile dintre casca AR/VR Vision Pro a Apple si cea Quest Pro a Meta – chiar daca nimeni nu a pus inca mainile pe dispozitivul VR/AR al companiei din Cupertino.
Cu toate acestea, pare evident ca Vision Pro va anihila casca AR/VR Quest Pro a companiei Meta in aproape orice privinta. Acest lucru, impreuna cu primirea lipsita de entuziasm de care a avut parte casca AR/VR Quest Pro a companiei din Statele Unite, e descurajant pentru casca de realitate mixta a Meta.
Desigur, la un pret de trei ori mai mare, Apple Vision Pro ar trebui sa depaseasca Quest Pro. Cu toate acestea, daca oamenii se simt confortabil platind un pret mai ridicat pentru hardware si functii mai bune, ce inseamna asta pentru Meta?
Se pare ca asta inseamna ca Meta vaneaza Apple si pretul mai ridicat cu un nou partener: LG. Conform UploadVR, compania Meta din SUA planuieste sa creeze un parteneriat cu compania LG din Coreea pentru a construi aspecte multiple ale Quest Pro 2, inclusiv ecranul, acumulatorul si asa mai departe.
Potrivit stirii, urmatoarea generatie a acestei casti AR/VR create cu LG se va lansa la un pret de aproximativ 2000 de dolari, cu 500 de dolari mai mare decat pretul primei generatii.