Desi aplicatia Threads e inca cel mai probabil competitor pentru reteaua sociala X (anterior denumita Twitter), e mai departe de acest lucru decat era atunci cand s-a lansat luna trecuta.
Cand Threads s-a lansat la inceputul lunii iulie, aplicatia a depasit rapid 50 de milioane de utilizatori in cateva zile. Multi oameni s-au intrebat de cat timp va avea nevoie aplicatia companiei Meta pentru a ajunge la acelasi numar de utilizatori activi precum X, gandind ca noul copil in cartier a avut sansa de a depasi X in popularitate chiar de cand s-a lansat.
Pai, se pare ca a fost mai degraba o valva de lansare decat orice altceva. De la lansarea sa de acum cateva saptamani, utilizarea Threads a scazut cu peste 79%, potrivit unui nou raport al firmei de analiza SimilarWeb.
Datele arata faptul ca, desi aplicatia a atins un varf de aproape 50 de milioane de utilizatori activi zilnic luna trecuta, acel numar a scazut la aproximativ 10 milioane in august.
De asemenea, acei utilizatori petrec mult mai putin timp pe Threads. Conform raportului, desi utilizatorii petreceau 10 minute pe zi luna trecuta, in august acel numar a scazut la 3 minute pe zi. Mai jos se afla cateva statistici cheie:
– Aplicatia Threads pentru Android a ajuns la 49,3 milioane de utilizatori activi zilnic pe 7 iulie. Dar pe 7 august, numarul a scazut la 10,3 milioane.
– In SUA, utilizarea maxima pentru Threads era de 2,3 milioane de utilizatori activi zilnic pe 7 iulie, comparativ cu cei 576.000 de utilizatori activi zilnic de pe 7 august.
– Durata medie de timp zilnica petrecuta in aplicatia Threads la nivel global a inceput la 14 minute, dar era semnificativ mai ridicata in SUA: 21 de minute pe 7 iulie. Pana pe 7 august, acel timp a scazut la 3 minute.
Pentru comparatie, X are peste 100 de milioane de utilizatori activi zilnic doar pe Android, acesti utilizatori alocand circa 25 de minute pe zi aplicatiei X.