Uber, compania din SUA, va implementa anunturi video in aplicatiile sale, Uber, Uber Eats si Drizly. Mark Grether din cadrul companiei a explicat cand vor aparea acele anunturi video. Nu vor aparea in orice moment.
Conform The Wall Street Journal, compania introduce reclame video de dimensiune completa in toate aplicatiile sale, inclusiv in aplicatia sa principala de ride-hailing, serviciul de livrare de alimente Eats si platforma Drizly.
Reclamele sunt o parte a „zonei cheie de crestere”, potrivit lui Mark Grether, vicepresedintele si directorul general al diviziei de publicitate a Uber Technologies.
Utilizatorii vor incepe sa vada anunturi video atunci cand ii asteapta pe soferi sa soseasca si chiar si in timpul calatoriilor. Reclamele vor aparea si pe tabletele din masinile care au asa ceva.
Pentru aplicatia Uber Eats, anunturile video vor rula dupa ce clientii plaseaza comenzile si vor continua sa ruleze pana ce alimentele sunt livrate. Cat despre Drizly, acele reclame vor aparea in rezultatele de cautare din aplicatie si de pe site.
Publicatia The Wall Street Journal relateaza ca Grether lauda capacitatea companiei din Statele Unite de a „folosi datele calatoriilor si achizitiilor utilizatorilor pentru a-i targeta in timpul unei perioade critice intre momentul in care acestia deschid aplicatia si momentul in care finalizeaza tranzactia”.
Acesta a declarat ca o calatorie cu Uber de obicei necesita un timp de 15 minute si 2 dintre oameni acorda atentie aplicatiei. Potrivit lui Mark Grether din cadrul acestei companii:
„Avem doua minute din atentia voastra. Stim unde sunteti, unde mergeti si ce ati mancat. […] Putem folosi toate acestea pentru a targeta pentru voi un anunt video”.