Razer, un producator de accesorii pentru gaming, lanseaza o pereche de ochelari de soare (si pentru ecrane), dar fara nicio tehnologie. Pretul lor e unul prohibitiv pentru ca sunt creati impreuna cu un brand italian de moda.
Cunoscutul producator de accesorii de gaming Razer s-a aliat cu Retrosuperfuture, un brand italian de ochelari de soare, pentru a proiecta un produs pentru gameri.
Parteneriatul dintre cele doua branduri aparent diferite vizeaza impletirea gamingului cu cultura fashion pentru a indeplini nevoile gamerilor din Generatia Z care doresc sa-si afiseze personalitatile.
Spre deosebire de implicarea anterioara a Razer in industria de accesorii purtabile de fashion (cu Razer Ansu Smart Glasses care nu s-a descurcat la fel de bine pe cat se spera), ochelarii de soare Razersuperfuture nu ofera nicio tehnologie.
Acestia sunt un simplu accesoriu de fashion. Accesoriul Razersuperfuture e prezentat de D-CAVE, o comunitate cunoscuta care se concentreaza pe domeniul lifestyle pentru utilizatorii Web 3.0 si integreaza lentile fotocromatice, facandu-i ideali atat pentru utilizarea in spatii interioare, cat si in spatii exterioare.
In plus, acest accesoriu de fashion creat impreuna cu brandul italian Retrosuperfuture blocheaza lumina albastra a ecranelor pentru a nu dauna ochilor gamerului in timpul sesiunilor de gaming intr-un spatiu intunecat si cu luminozitatea ecranului la maximum.
Ochelarii de soare Razersuperfuture ai companiei Razer din Statele Unite vor fi disponibili pentru cumparare in aceasta saptamana. De fapt, chiar de astazi, 5 mai.
Acestia vor putea fi cumparati la anumite magazine Retrosuperfuture si de pe site-ul web al companiei Razer din SUA, la un pret de pornire de 239 de dolari. Asta inseamna ca noii ochelari de soare vor fi mai scumpi decat Razer Anzu Smart Glasses care sunt disponibili acum la un pret de 59,99 dolari.