In Japonia, McDonald’s va fi parte a lansarii Pokemon GO, a anuntat astazi lantul de fast food. McDonald’s Japonia a declarat ca dezvoltatorul jocului a pregatit in mod activ Pokemon GO pentru o lansare fara probleme in Japonia.
O stire de acum cateva zile a dezvaluit ca Pokemon GO va sosi in sfarsit in Japonia si ca va incheia un parteneriat cu lantul de fast food.
In cadrul acestui parteneriat cu Pokemon GO, McDonald’s va fi prima locatie sponsorizata a jocului, desi o alta stire a dezvaluit ca jocul va fi amanat din cauza ingrijorarilor ca ar putea supraincarca serverele.
Cu toate acestea, toate acestea au fost speculatii, avand in vedere ca nici Niantic si nici McDonald’s Japonia nu au spus nimic oficial, cel putin pana acum.
Potrivit site-ului japonez Excite News (via Kotaku), se pare ca McDonald’s Japonia a confirmat colaborarea cu Pokemon GO.
Cu toate acestea, confirmarea a fost numai aceea si nu s-a mentionat nicio data de lansare sau detalii despre faptul daca va fi sau nu o locatie sponsorizata sau ce ar putea implica asta.
Acestia au declarat ca se va lansa in curand si ca Niantic lucreaza pentru a se asigura ca serverele vor putea sustine fluxul de jucatori, astfel incat oricine sa se poata bucura de o lansare fara probleme, asa ca pana atunci jucatorii vor trebui sa fie atenti.
Intre timp, se pare ca chiar si fara Pokemon GO, McDonald’s profita de beneficiile valvei, avand in vedere ca preturile actiunilor lor au urcat, luand in considerare ca gamerii invadeaza locatiile lor si achizitioneaza Happy Meals cu jucarii Pokemon GO in ele. Destul de interesanta colaborarea cu McDonald’s Japonia.