Compania Microsoft e pe cale sa achizitioneze dezvoltatorul de gaming Activision Blizzard pentru o suma estimata la 68,7 miliarde de dolari. Microsoft a dezvaluit care e cel mai important factor din spatele acestei achizitii.
Pe masura ce Microsoft incearca sa convinga autoritatile de reglementare sa-i permita sa cumpere Activision Blizzard, compania a dezvaluit discret ca isi construieste propriul magazin de gaming mobil Xbox.
La inceputul acestui an, aceasta companie a anuntat ca intentioneaza sa cumpere dezvoltatorul de gaming Activision Blizzard. De atunci, autoritatile de reglementare din lume au analizat acordul de 68,7 miliarde de dolari.
Desi unele dintre aceste autoritati de reglementare si-au oferit permisiunea pentru achizitie, acordul s-a poticnit in Regatul Unit. Mare parte din discutiile actuale despre achizitie sunt focusate pe plangerile companiei Sony conform carora Call of Duty ar putea deveni o exclusivitate pentru Xbox si ca nu va fi disponibil pe alte console.
Conform companiei Sony, daca Call of Duty va deveni o exclusivitate Xbox, acest lucru i-ar oferi brandului Xbox un avantaj necinstit in detrimentul PlayStation.
Pe masura ce acea autoritate de reglementare din Regatul Unit analizeaza achizitia, a solicitat companiei Microsoft sa ofere informatii suplimentare.
Potrivit The Verge, Microsoft a furnizat niste documente catre autoritatea CMA din Regatul Unit prin intermediul carora a dezvaluit ca compania creeaza un magazin de gaming mobil Xbox.
Compania Microsoft din Redmond pretinde ca un factor important din spatele achizitionarii Activision Blizzard e sa-i permita sa-si creeze o prezenta de gaming mobil.
Desi argumentul companiei Sony impotriva acordului de achizitionare a dezvoltatorului de gaming e focusat in principal pe Call of Duty, Activision Blizzard contine mai multe jocuri decat doar Call of Duty.