O noua aplicatie si serviciu de social media (care nu e Facebook) se implica in domeniul podcast-urilor. Aceasta functie s-a lansat in mod experimental pentru un grup aleatoriu de utilizatori din lume.
Serviciul de social media Twitter se implica oficial in domeniul podcast-urilor. Aplicatia a lansat o versiune experimentala a Twitter Spaces care include episoade audio pe baza intereselor utilizatorilor.
Fila Spaces reproiectata se deschide cu Stations, playlisturi bazate pe subiecte care combina episoadele de podcast-uri preluate de la RSS cu evenimentele si inregistrarile audio sociale ale serviciului de social media Twitter.
Acest lucru functioneaza ca o statie Pandora, dar pentru cuvinte, nu muzica. De asemenea, va fi diferit de aplicatii si servicii precum Apple Podcast si Spotify.
Spatiile live si viitoare sunt inca pe fila, in josul paginii. Acest nou serviciu se va lansa initial pentru un grup aleatoriu de utilizatori din lume, initial doar in engleza.
Cu cat podcast-urile sunt ascultate de mai multi oameni in aplicatie, cu atat continutul va deveni mai adaptat fiecarui utilizator. Dar platforma Twitter nu porneste de la zero, compania se bazeaza pe cunostintele deja dobandite in legatura cu interesele utilizatorilor, pentru a adapta playlist-urile pentru fiecare. De asemenea, se va baza pe interesele utilizatorilor aplicatiei Twitter pentru a adapta playlist-urile.
„Ceea ce incercam cu adevarat sa surprindem aici e ca si cum un alt utilizator iti recomanda ceva”, a declarat Evan Jones, manager senior de produse la serviciul de social media Twitter.
Descoperirea de podcast-uri e foarte dificila, limitata la top 100, selectii manuale pe aplicatii, sau mai des din vorba in vorba. Ne putem imagina cu usurinta posibilitatile de a putea distribui si asculta podcast-uri in aceeasi aplicatie, dar inca nu exista asa ceva.