Compania Apple din Cupertino, Statele Unite, va oferi, prin intermediul unei companii terte, componente si instrumente autentice, dar si documentatie, clientilor sai care s-au hotarat ca ei insisi sa fie cei care inlocuiesc componentele defecte de pe dispozitivele lor Apple.
Acum ceva timp, spre surpriza tuturor si incantarea comunitatii de clienti, compania din Cupertino, Statele Unite, a anuntat o noua initiativa de reparatii pentru utilizatori.
Acesta e practic un site web dedicat care va permite clientilor sa cumpere componente si instrumente autentice de la compania din Statele Unite care sa le permita sa-si depaneze propriile dispozitive pe cont propriu.
Acum, conform unei stiri de MacRumors, a fost obtinut un mesaj Apple intern care a dezvaluit ca nu compania Apple va fi cea responsabila pentru aceasta initiativa, ci o companie terta. Intr-un fel, acest lucru nu e surprinzator, deoarece e mai convenabil ca Apple sa externalizeze livrarea de componente autentice catre clienti.
Potrivit MacRumors, compania din Statele Unite deja a externalizat acest lucru pentru furnizorii autorizati de servicii. Pe hartie, beneficiile vor fi aceleasi.
Asta pentru ca clientii de dispozitive de la compania din Cupertino vor putea obtine componente autentice, instrumente si documentatie. Pentru moment, aceasta initiativa va acoperi numai iPhone-urile, dar e posibil ca Apple o va extinde in cele din urma si pentru alte produse, cum ar fi Mac-urile.
Lansarea initiala a programului a fost apreciata de comunitatea de clienti, dar unii au fost oarecum rezervati, pentru ca nu erau siguri daca aceasta initiativa li se potriveste si daca exista un clenci.
Ce parere ai despre initiativa companiei din Statele Unite de a oferi clientilor sai componente si instrumente autentice pentru ca acestia sa poata inlocui ei insisi componentele defecte din dispozitivele lor Apple?