O noua stire releva faptul ca doua companii vor duce in viitorul apropiat reclame in spatiu. Cei care isi permit isi vor putea promova produsul si compania in spatiul cosmic. Cu toate acestea, procesul de rezervare a unei reclame in cosmos e diferit de rezervarea unei reclame pe Pamant.
Indiferent ca circuli pe strada, citesti un ziar, iti verifici e-mailul sau navighezi pe internet de pe telefon, cu siguranta vei vedea reclame in cele din urma.
Cu toate acestea, se pare ca nici macar profunzimea cosmosului nu va fi exceptata de anunturile agentilor de publicitate. Companiile SpaceX si Geometric Energy Corporation vor duce reclamele in spatiu.
Compania SpaceX din Statele Unite a format un parteneriat cu GEC, un startup canadian, pentru a lansa un panou publicitar digital in spatiu. Asta inseamna ca, daca va puteti permite, veti putea sa va promovati compania sau produsul in cosmos.
Desigur, probabil nu multi oameni vor putea vedea anuntul, acesta fiind vizibil doar din spatiu, dar aceasta publicitate poate fi eficienta. Cu toate acestea, procesul de cumparare al unui anunt in spatiu e diferit de rezervarea unor panouri publicitare obisnuite.
In primul rand, se va folosi un proces de licitare, ceea ce inseamna ca numai cei care ofera suma maxima isi vor putea rezerva anuntul. In al doilea rand, agentii de publicitate vor fi obligati sa cumpere „jetoane” care determina lucruri precum luminozitatea reclamei, coordonatele, dar si ora.
In cele din urma, aceste jetoane vor fi disponibile pentru cumparare folosind monede virtuale. Conform CEO-ului companiei GEC din Canada, Samuel Reid, ideea e de a folosi moneda virtuala Dogecoin pentru plati. Ce parere ai despre ideea companiilor SpaceX si GEC de a duce reclamele in spatiul cosmic?