Compania Valve din SUA a dezvaluit cum anume vor putea gamerii sa conserve energia consolei de jocuri Steam Deck si sa sporeasca autonomia dispozitivului.
Gamerii de pe dispozitivul Steam Deck al companiei Valve din Statele Unite vor fi nevoiti sa aleaga intre doua lucruri. Intre conservarea energiei/ extinderea autonomiei si ceva care le poate imbunatati experienta de gaming.
FPS (rata de cadre) e importanta pentru unii gameri. Asta pentru ca un FPS mai ridicat le imbunatateste gaming-ul si experienta de joc. Cand joci de pe un computer desktop conectat la priza, autonomia acumulatorului nu e un motiv de ingrijorare.
Dar, pe un laptop, poate fi. Acesta e motivul pentru care una dintre functiile consolei de jocuri Steam Deck a companiei Valve din Statele Unite e capacitatea de a reduce FPS-ul jocurilor, pentru a conserva energie si a spori autonomia.
Asta potrivit lui Pierre-Loup Griffais de la compania Valve din Statele Unite care a postat un tweet conform caruia consola Steam Deck va integra un limitator de rata de cadre pentru conservarea energiei si extinderea autonomiei.
Asta nu inseamna ca compania din Statele Unite va impune o limita FPS drastica asupra jocurilor, ci mai degraba le va permite gamerilor sa aleaga intre performanta si conservarea energiei/ extinderea autonomiei consolei.
De asemenea, conform lui Pierre-Loup Griffais, 30 FPS va fi minimul pe care il pot alege gamerii consolei companiei Valve din Statele Unite. Poate ca nu e experienta de 60 FPS la care unii gameri spera, dar 30 FPS e decent si jucabil pentru o consola portabila care poate juca jocuri de tip PC.
Ce parere ai despre faptul ca compania Valve cu sediul principal in Statele Unite le permite gamerilor sa aleaga rata de cadre pentru consola de jocuri Steam Deck? Ce crezi ca vor prefera majoritatea gamerilor Valve Steam Deck? Performanta sau conservarea energiei/ extinderea autonomiei?