O anumita companie e in varful pietei japoneze de PC-uri desktop. De fapt, acea companie detine acum 27,1% din piata japoneza de PC-uri desktop, conform firmei de analiza din Japonia, BCN Retail. Acea companie de tehnologie spera ca isi va mentine pozitia pe piata japoneza pentru PC-uri.
Anterior, cand alegeai un computer Apple, existau o multime de factori de avut in vedere: ce procesor Intel sa integreze, ce placa grafica sa integreze, ce cantitate de RAM sa integreze si asa mai departe.
Acest lucru a complicat gama de computere a Apple din Statele Unite, pentru ca nu toate modelele aveau specificatii similare. De exemplu, daca ravneai dupa o placa grafica discreta si o forma de desktop, trebuia sa alegi intre iMac, iMac Pro sau Mac Pro.
Acum, datorita cipurilor M1 de la compania din Statele Unite, s-a permis firmei Apple sa ajunga in varful pietei japoneze de PC-uri desktop.
Asta conform firmei japoneze de analiza BCN Retail. Acea firma din Japonia sustine ca, datorita lui Mac mini M1, compania Apple din SUA detine acum 27,1% din piata japoneza de PC-uri desktop.
Inainte de asta, Apple avea o cota de 15% si concura cu Lenovo pentru locul al treilea, dar firma de analiza sustine ca a observat o crestere a vanzarilor de Mac-uri de la lansarea noilor computere Mac M1, catapultand compania in varf in ceea ce priveste PC-urile desktop.
Desi computerele sale nu domina piata de calcul, noile Mac-uri M1 pot reusi asta, mai ales ca recenziile au fost excelente, oamenii apreciind autonomia acumulatorului si performanta Mac-urilor Intel ale Apple in trecut.
Ce parere ai despre aceasta stire? Crezi ca Mac-urile companiei Apple din Statele Unite isi vor pastra pozitia dominanta pe piata japoneza de PC-uri desktop?