Amazon, ca alte companii de comert care permit vanzatorilor terti sa vanda bunuri pe platformele lor, se confrunta cu produse contrafacute. Compania Amazon s-a decis sa impiedice aparitia acelor produse contrafacute pe piata din Statele Unite.
Problema cu cumpararea de lucruri online este ca, de obicei, te bazezi doar pe niste imagini. Uneori, aceste imagini nu reprezinta produsul cu exactitate si s-ar putea chiar sa cumperi un produs contrafacut care este comercializat drept unul real.
Avand in vedere cat de divers este Amazon si ca aceasta platforma permite vanzatorilor terti sa vanda pe site-ul sau, compania Amazon din Statele Unite s-a confruntat in trecut cu diverse cazuri de produse contrafacute.
Astfel ca compania Amazon din Statele Unite a anuntat ca va colabora cu Centrul National de Coordonare a Drepturilor pentru Proprietate Intelectuala (IPR) al guvernului Statelor Unite pentru aborda acest lucru.
Ideea e ca, cu aceasta echipa, se va incerca sa se elimine de pe piata aceste produse contrafacute si chiar sa se impiedice intrarea acestora pe teritoriul SUA.
Asta inseamna ca nu vor avea sansa de a fi vandute, ceea ce la randul sau va reduce numarul de clienti inselati de acesti vanzatori. Potrivit lui Dharmesh Mehta, vicepresedinte pentru asistenta pentru clienti si pentru parteneri din cadrul companiei Amazon din Statele Unite: „Acum, prin combinarea informatiilor de la Amazon, de la centrul IPR si de la alte agentii, suntem capabili sa impiedicam intrarea in Statele Unite a acelor produse contrafacute la frontiera, indiferent de locul in care autorii doreau sa le vanda. Apreciem parteneriatul cu centrul IPR si cu celelalte agentii, parteneriat care are in vedere beneficiul consumatorilor americani si aducerea in justitie a faptasilor”. Ce parere ai despre aceasta initiativa?