Unii posesori de boxe inteligente HomePod mini de la compania Apple din SUA sustin pe forumuri ca acest dispozitiv are un defect. Si nu orice defect, ci unul care inutilizeaza aproape in intregime acest dispozitiv.
Boxa inteligenta HomePod mini a companiei Apple din Statele Unite pare sa se vanda. Avand in vedere ca versiunea anterioara, HomePod, poate fi considerata aproape un esec, lucrurile par sa fi revenit la normal pentru Apple.
Astfel, compania din Statele Unite poate captura o parte din cota de piata in acest domeniu. Cu toate acestea, se pare ca, in ciuda lansarii satisfacatoare, nu toti utilizatorii sunt multumiti de noua boxa inteligenta.
Conform unor semnalari postate pe forumurile companiei Apple din SUA, exista utilizatori HomePod mini care se confrunta cu un defect, mai precis de conectivitate.
Potrivit unei postari: „Dispozitivul meu HomePod mini e defect si nu se conecteaza la internet. Celelalte boxe inteligente Apple aflate in posesia mea nu se confrunta cu asta si sunt capabile sa raspunda la intrebarile mele. Dar atunci cand formulez o intrebare pentru boxele inteligente HomePod mini, acestea imi comunica ca nu se pot conecta la internet”.
Apple a recomandat utilizatorilor sa incerce sa-si reporneasca dispozitivele sau, in unele cazuri, sa le readuca la setarile din fabrica.
Cu toate acestea, chiar si atunci, unii utilizatori sustin ca aceste mijloace sunt doar temporare, intrucat defectul reapare in cele din urma.
Exista sanse ca acest defect e unul software, nu hardware. Asa ca utilizatorii vor trebui sa spere ca compania Apple din SUA va lansa in viitor un update software pentru depanare. Nu toti utilizatorii boxei inteligente HomePod mini sunt afectati de asta si nu e clar cat de raspandit ar putea fi defectul.