YouTube, platforma de clipuri video, a dezvaluit ca lucreaza la un nou format de reclame. Acest format de reclame este in testare de ceva timp, conform companiei din Statele Unite. Potrivit companiei, testele sale cu acele reclame au fost benefice pentru 75% dintre campaniile de publicitate.
Platforma de streaming video a lansat un nou format de reclame care ofera brandurilor o modalitate de a utiliza partea audio ca mijloc principal de comunicare a mesajului lor.
In anuntul platformei video, s-a dezvaluit ca noul format a fost proiectat pentru a viza publicul care utilizeaza YouTube pentru „ascultare ambientala”.
Cu alte cuvinte, daca accesezi YouTube – serviciul principal, nu YouTube Music – pentru a asculta muzica si podcasturi in fundal, vei observa in curand anunturi care pot parea ca au fost create pentru radio sau pentru servicii precum Spotify.
Conform publicatiei Variety, aceste reclame audio vor avea in continuare o componenta vizuala, dar vor fi imagini statice. Noul format este inca in versiune beta la platforma de streaming video, dar este testat alfa de cateva luni.
Compania din Statele Unite sustine ca „peste 75% dintre campaniile de publicitate audio masurate de YouTube au determinat o crestere semnificativa a gradului de popularizare a brandurilor”.
Pe langa noul format de reclame, compania YouTube din Statele Unite a lansat si o noua functie denumita „dynamic music lineups”. Acestea sunt grupuri dedicate de canale concentrate pe muzica si divizitate pe genuri populare, cum ar fi K-Pop si hip-hop, sau pe interese (cum ar fi fitness).
Scopul acestei noi functii este de a le permite specialistilor in marketing sa vizeze publicul pe baza lucrurilor preferate de ei.