Epic Games a dezvoltat pentru un anumit tip de smartphone-uri o aplicatie care permite acestor dispozitive sa fie folosite pentru capturarea miscarii, ceva benefic pentru dezvoltatorii de jocuri care nu au buget pentru echipamentele adevarate de capturare a miscarii.
Daca credeai ca capturarea miscarii este un proces scump si care necesita diverse echipamente, chiar asa e. Acest lucru inseamna ca, pentru dezvoltatorii de jocuri aflati la inceput sau pentru cei independenti, incercarea de a crea un joc care implica capturarea miscarii le depaseste bugetul.
Insa Epic Games vrea sa schimbe asta. Compania a anuntat o noua aplicatie conceputa pentru iPhone care se numeste Live Link Face si care e pentru Unreal Engine, pentru dezvoltatorii de jocuri.
Practic, aceasta aplicatie pentru dezvoltatorii de jocuri se bazeaza pe sistemul de camera TrueDepth din partea din fata a smartphone-ului Apple pentru a captura miscarea. Desi aceasta aplicatie nu e la fel de cuprinzatoare ca un echipament adevarat de capturare a miscarii, aplicatia pentru smartphone-urile Apple se poate dovedi nepretuita pentru dezvoltatorii independenti aflati la inceput de drum.
Conform Epic Games: „Live Link Face transmite imagini de inalta calitate in timp real de pe smartphone-ul Apple direct pe personajele din Unreal Engine. Urmarirea aplicatiei foloseste ARKit de la Apple si camera frontala TrueDepth a smartphone-ului Apple pentru a urmari in mod interactiv chipul unui interpret, transmitand aceste date direct la Unreal Engine prin Live Link, prin intermediul unei retele”.
Pana acum, sistemul de camera TrueDepth de pe smartphone-urile Apple pare mai degraba inedit decat functional. In afara de Face ID, acest sistem nu prea poate fi folosit pentru alte functii, poate pentru Animojis.
Desi aceasta aplicatie pentru capturarea miscarii cu smartphone-urile Apple inca pare de nisa, intrucat este destinata dezvoltatorilor de jocuri, aceasta macar extinde tehnologia care poate deschide usa catre alte aplicatii in viitor.