Reteaua sociala Facebook din Statele Unite a anuntat ca va oferi notificari utilizatorilor care incearca sa distribuie pe platforma de social media stiri vechi de peste 90 de zile. Compania Facebook din Statele Unite a dezvaluit si de ce a decis sa-i notifice pe utilizatori.
Stirile circula constant, iar ceea ce era relevant acum o ora poate fi irelevant in urmatoarea ora. De exemplu, daca citeai o stire conform careia o companie s-a declarat falimentata luna trecuta, dar o stire din aceasta luna sustine ca acea companie a fost recuperata de o firma de investitii, articolul de luna trecuta nu mai e de actualitate si nu se mai aplica pentru luna aceasta.
Drept urmare, reteaua sociala Facebook din Statele Unite doreste sa se asigure ca utilizatorii sunt constienti de faptul ca stirile pe care le distribuie acestia pe platforma trebuie sa fie cat mai relevante.
Din acest motiv, reteaua sociala Facebook a anuntat ca va implementa notificari. Daca utilizatorul Facebook incearca sa distribuie un articol vechi de peste 90 de zile, acesta va primi o notificare.
Acest lucru nu inseamna ca reteaua sociala Facebook ii va impiedica pe utilizatori sa distribuie stirea veche, dar se spera ca, daca li se aduce la cunostinta faptul ca informatia pe care o distribuie e veche de macar 90 de zile, utilizatorii retelei sociale vor decide sa nu o distribuie.
Conform retelei sociale Facebook: „In ultimele luni, cercetarea noastra interna a dus la concluzia ca data unui articol este importanta pentru a le permite utilizatorilor sa decida ce sa citeasca, in ce sa aiba incredere si ce sa distribuie”.
Acestea fiind spuse, stirile vechi nu sunt intotdeauna irelevante. De exemplu, descoperirile stiintifice merita in continuare sa fie citite chiar daca nu sunt neaparat noi. Merita citite si subiectele generale care ii inveselesc pe oameni, chiar daca sunt vechi.