Desi s-a lansat cam tarziu, serviciul de streaming Disney+ a castigat numerosi abonati. De fapt, compania din Statele Unite a dezvaluit ca serviciul sau a castigat 16,5 milioane de abonati in doar 10 zile. E ceva cu adevarat impresionant pentru o platforma de streaming atat de noua. Aceasta crestere a fost pusa pe seama coronavirusului Wuhan.
Incursiunea companiei americane in spatiul serviciilor de streaming cu Disney+ este, fara indoiala, cam tarzie in comparatie cu rivali precum Netflix si Hulu.
Dar, datorita brandului sau cunoscut, a reputatiei si a catalogului sau diversificat de continut si francize indragite, Disney+ a reusit sa castige abonati.
De fapt, conform raportului trimestrial al castigurilor companiei din Statele Unite, in doar 10 zile, de pe 28 martie pana pe 8 aprilie 2020, serviciul sau de streaming Disney+ a reusit sa adauge 16,5 milioane de noi abonati.
Serviciul Disney+ gazduieste acum circa 54,5 de milioane de abonati cu plata. In aprilie, compania din Statele Unite s-a laudat cu faptul ca platforma sa de streaming a trecut de 50 de milioane de abonati, dar acum au fost dezvaluite si alte detalii, cum ar fi cresterea de 16,5 milioane.
Cresterea se datoreaza probabil coronavirusului Wuhan care i-a obligat pe oameni sa lucreze si sa studieze de la distanta, ceea ce inseamna ca oamenii incearca sa caute alte forme de divertisment, pe care nu le-au avut in vedere anterior.
Acestea fiind spuse, Disney+ inca e in urma rivalilor, cum ar fi Netflix despre care ultima data am auzit ca avea 182 de milioane de abonati.
Ne imaginam acest decalaj va fi diminuat pe masura ce serviciul de streaming Disney+ isi extinde disponibilitatea in restul lumii. Ce parere ai despre acest serviciu de streaming? Crezi ca se poate dovedi un rival demn pentru Netflix?