Compania Uber din Statele Unite e constienta de importanta purtarii mastilor medicale in aceasta perioada in care ne confruntam cu coronavirusul Wuhan. Din acest motiv, Uber doreste sa se asigure ca pasagerii si soferii deopotriva poarta masti.
Compania Uber se supune noii realitati aparute din cauza coronavirusului Wuhan si foloseste tehnologie pentru a se asigura ca pasagerii si soferii se adapteaza si poarta mastile.
Aceasta companie a confirmat pentru CNN Business ca solicita masti sau ceva similar atat pentru sofer cat si pentru pasageri in tari precum SUA. Compania dezvolta tehnologie pentru a detecta daca soferii se supun acestor reguli pentru coronavirus.
Nu a clarificat cum va functiona aceasta tehnologie, dar Uber are deja o functie de verificare a identitatii in timp real care solicita periodic soferilor sa-si faca un selfie.
O sursa de CNN a adaugat ca compania a cautat modalitati de a se asigura ca pasagerii poarta masti pentru coronavirusul Wuhan, dar ingrijorarile privind confidentialitate ingreuneaza acest aspect.
Uber a furnizat deja masti si dezinfectanti soferilor, dar aceasta noua politica ar putea fi vitala daca compania spera sa-si revitalizeze activitatea pe perioada coronavirusului Wuhan.
Industria de ride-sharing a fost foarte afectata din cauza restrictiilor de circulatie, a magazinelor inchise si a ingrijorarilor de infectare din partea clientilor.
Mastile nu doar ca vor reduce soferilor si pasagerilor sansele de infectare cu coronavirusul Wuhan, dar vor si creste increderea pentru ambele parti. Acest lucru ar putea fi necesar pentru supravietuirea companiei Uber.
Lyft a concediat recent peste 1000 de angajati pentru a se adapta la realitatile financiare ale pandemiei de coronavirus Wuhan, iar The Information a sustinut ca Uber incearca sa concedieze circa 20% din personalul sau. Reducerile de personal ar permite companiei sa-si reduca cheltuielile pentru a putea supravietui.