In ciuda faptului ca a ajuns tarziu, jocul Fortnite al companiei de gaming Epic Games a devenit un joc battle-royale de invidiat de alte companii de gaming.
Shooter-ul de supravietuire Fortnite cu aspect animat a permis companiei Epic Games sa castige 1,8 miliarde de dolari in 2019, datorita unui gameplay lin, mecanicii unice de constructie si a elementelor scumpe care pot fi cumparate si care permit gamerilor de toate varstele sa-si cheltuiasca banii in Fortnite.
Dar cu succesul vine si competitia. Poate ca Fortnite a depasit jocuri battle-royale precum DayZ, H1Z1, Rust si PUBG, dar intre timp s-au alaturat arenei battle-royale si nume importante de gaming.
Rewspawn, cu sustinerea companiei EA, a lansat Apex Legends battle-royale acum cam un an in urma si a ajuns de indata la 70 de milioane de jucatori. Dar inainte de Apex Legends a aparut Blackout, un mod last-player-standing care a fost lansat ca parte a jocului „Call of Duty: Black Ops 4”.
Desi a starnit ceva valva, modul nu a ajuns la nivelul Fortnite si Apex Legends. Au existat cateva motive pentru asta, dar cel mai notabil a fost faptul ca nu putea fi jucat gratuit.
Apoi, aproape de nicaieri, dezvoltatorul Infinity Ward a lansat „Call of Duty: Warzone”, un joc battle-royale gratuit. Spre deosebire de Blackout, „Call of Duty: Warzone” este menit sa fie independent de jocul principal si nu necesita sa detii intregul Modern Warfare.
Warzone battle-royale – rival pentru Fortnite, Apex Legends si PUBG – ofera experienta multiplayer pe care gamerii Call of Duty o apreciaza, dar se joaca pe o harta enorma si cu vreo 140 de persoane. Dar, cumva, functioneaza.
„Call of Duty: Warzone” (care ar putea depasi Fortnite, PUBG si Apex Legends) poate fi jucat si fara plata, dar necesita sa fie instalat mare parte din Modern Warfare. Asta inseamna un update de 20GB daca detii deja jocul, sau o descarcare de 100GB daca esti nou in franciza.