Serviciul de ride-sharing Uber le va permite pasagerilor sa raporteze ceva anume chiar in timpul calatoriei, nu dupa. Noua caracteristica s-ar putea dovedi utila pentru pasagerii care cheama masini Uber.
Daca ai folosit vreodata un serviciu de ride-sharing, exista sanse bune ca cel putin una dintre cursele tale a fost nemultumitoare. Vestea buna e ca compania lanseaza acum o caracteristica cu care pasagerii vor putea raporta nereguli non-urgente chiar in timpul calatoriei, si nu la sfarsitul acesteia.
Conform companiei din Statele Unite: „Cu toate acestea, cercetarile noastre arata ca pasagerii nu pot raporta in mod constant experiente neplacute din cauza faptului ca sunt distrasi dupa calatorie. Cand te intalnesti cu camarazii la cina, mergi la o intalnire de afaceri sau te intorci acasa la familie, raportarea unor lucruri precum franarea brusca sau alte observatii s-ar putea sa nu-ti vina in minte”.
Asadar, daca folosesti Uber des si intampini o cursa care nu te multumeste, vei putea trimite un report companiei Uber chiar in timpul calatoriei.
„Pasagerii vor vedea o optiune de raportare a incidentului in Safety Toolkit (accesat prin atingerea pictogramei scutului albastru). Dupa ce vor intra in aceasta caracteristica, vor putea raporta o problema de siguranta care nu este urgenta, chiar in timpul calatoriei. Echipa de siguranta a Uber va trece la masuri dupa cursa”.
Retineti ca aceasta nu este o caracteristica de raportare destinata a fi utilizata pentru situatii de urgenta, ci doar pentru feedback-ul general despre calatorie si sofer.
Compania Uber din Statele Unite recomanda pasagerilor care au nevoie de servicii de urgenta sa sune la numarul corespunzator, 112 in Romania.