Reteaua ESPN a Disney a precizat ca nu-si vor mai publica clipurile pe Youtube, din cauza ofertei pe baza de abonare si fara reclame anuntata recent si denumita Youtube Red.
Site-ul de video-sharing a anuntat ieri versiunea de abonare la serviciu denumita Youtube Red. Practic, utilizatorii platesc 10 dolari pe luna si primesc acces la clipuri video fara reclame, redare offline si acces la continut mai original.
Suna bine, nu-i asa? Cu toate acestea, se pare ca nu toata lumea este atat de incantata de asta. Potrivit Reuters, compania ESPN a Disney a anuntat ca nu-si va mai publica clipurile pe site, ca urmare a anuntarii serviciului.
Intr-o declaratie facuta de un purtator de cuvant companiei, „ESPN nu este in prezent parte a serviciului Youtube Red.
Continutul anterior disponibil pe serviciul gratuit va fi disponibil ca proprietate digitala a ESPN.
Desi nu au existat detalii cu privire la motivul pentru care companie se va retrage, se pare ca ar putea avea ceva legatura cu drepturile si problemele legale.
Ne putem doar imagina ca probabil ESPN nu apreciaza faptul ca site-ul face bani de pe urma clipurilor pe care acestia le-au creat si le-au gazduit pe platforma.
Este adevarat ca inainte existau reclame pentru care compania si site-ul de video-sharing isi imparteau banii, dar atunci totul era gratuit.
Cu Youtube Red, utilizatorii s-ar abona sa vada clipuri ale companiei, ceea ce ne putem doar imagina ca este un conflict de interese.
In orice caz, nu suntem siguri daca ESPN va veni mai tarziu pe Youtube Red, dar intre timp cei de la Disney vor fi parte din asta.