Compania Facebook stie ca afirmatiile de sanatate de doi bani sunt o problema, asa ca reteaua sociala a decis sa ia masuri impotriva lor. Este vorba despre postarile exagerate sau inselatoare legate de sanatate prin care se incearca uneori vanzarea de produse si servicii.
Reteaua sociala Facebook continua sa optimizeze fluxul de stiri pentru a se asigura ca miliardele de utilizatori care folosesc reteaua sociala vad doar continutul si postarile de care acestia sunt cei mai interesati.
Cea mai recenta actualizare are legatura cu afirmatiile senzationale de sanatate care apar de multe ori pe Facebook. Compania spune ca fluxul de stiri va incepe sa retrogradeze continutul legat de sanatate care este inselator sau senzational.
Facebook a efectuat doua actualizari de clasament luna trecuta pentru a reduce numarul de postari inselatoare cu afirmatii exagerate sau senzationale, dar si postarile inselatoare prin care se incearca vanzarea de produse sau servicii care se bazeaza pe afirmatii legate de sanatate.
Compania Facebook spune ca considera ca o postare despre sanatate este exagerata sau inselatoare daca, de exemplu, vorbeste despre un leac miraculos. Cea de-a doua actualizare afecteaza postarile inselatoare care promoveaza un produs sau un serviciu care se bazeaza pe o pretindere legata de sanatate, cum ar fi un medicament sau o pastila care poate contribui la pierderea in greutate.
Deci asta inseamna ca utilizatorii retelei sociale Facebook vor vedea mai putin continut cu astfel de pretinderi in fluxul de stiri. De asemenea, acest lucru inseamna si ca vei vedea mai putine postari inselatoare despre pastile miraculoase de pierdere in greutate sau despre plantele care elimina rapid kilogramele. Probabil utilizatorii retelei sociale Facebook nu vor fi deranjati de acest lucru, ci chiar vor fi incantati.
Sursa imagine: Flickr.com