Compania Facebook din Statele Unite cauta modalitati de genera venituri cu aplicatia WhatsApp pe care a cumparat-o in 2014 cu mai multe miliarde de dolari. Stiti acel episod din serialul Oglinda Neagra destul de cunoscut in care nimeni nu putea baga somn fara sa urmareasca mai intai o reclama care le acoperea intregul dormitor?
Ei bine, acest scenariu este cu un pas mai aproape de a deveni realitate, avand in vedere ca compania WA detinuta de Facebook a adaugat ca va afisa reclame in aplicatia sa de mesagerie.
In ciuda faptului ca compania WhatsApp exista de ani de zile sub aripa companiei Facebook care a cumparat WhatsApp pentru 19 miliarde de dolari, Facebook inca nu a gasit o modalitate clara de a genera venituri cu aplicatia.
Anterior, s-a indicat ca aplicatia WhatsApp sa poata fi cumparata de utilizatori ca achizitie unica, iar mai tarziu s-a sugerat sa fie impus un abonament anual pentru a genera venituri pentru companie.
Dar in cele din urma aplicatia a ajuns complet gratuita. Cu toate acestea, anul trecut s-a dezvaluit ca Facebook are planuri de a introduce reclame in aplicatie, iar acum WhatsApp a confirmat ca reclamele vor ajunge intr-adevar in WA, incepand cu 2020.
Acest lucru a fost dezvaluit de Matt Navarra care a impartasit o fotografie pe Twitter cu o prezentare aratata la Facebook Marketing Summit in Olanda.
Conform anuntului de anul trecut, aceste reclame care genereaza venituri vor aparea numai in statusurile WhatsApp, similar cu modul in care unele anunturi Instagram sunt inserate intre Povesti.
Vestea buna, daca nu folosesti WhatsApp Status prea mult, e ca sansele de a da peste acele reclame sunt destul de mici. Din fericire, designul acestor reclame nu este prea intruziv, asa ca ar trebui sa puteti folosi in continuare aplicatia fara nicio perturbare.
De asemenea, anunturile publicitare care genereaza venituri pentru Facebook vor aparea abia din 2020, asa ca mai ai inca timp sa incepi sa cauti alternative la aplicatia WhatsApp a Facebook daca reclamele te sacaie cu adevarat.