Warner Bros. Discovery va fuziona impreuna doua servicii de streaming. Astfel, va rezulta Max. Aceeasi companie a oferit asigurari in privinta volumului de reclame al noului serviciu de streaming.
Warner Bros. Discovery doreste ca toti sa stie ca, chiar daca cumpara un abonament cu publicitate la platforma sa de streaming, nu vor aparea multe reclame. Sau nu ca la alte platforme.
Intr-o conferinta de presa despre solutiile de publicitate ale serviciului de streaming pentru businessuri, compania a declarat ca Max “va continua sa ofere una dintre cele mai mici incarcaturi cu reclame din industrie”.
Warner Bros. Discovery ofera asigurari ca clientii HBO Max care se aboneaza la abonamentul actual cu publicitate al acelui serviciu nu vor fi bombardati cu mai multe reclame atunci cand platforma va deveni Max. Conform companiei Warner Bros. Discovery din SUA:
“Ca in cazul HBO Max, Max va continua sa ofere unele dintre cele mai putine reclame din industrie si va aduce impreuna formatele de reclame HBO Max si Discovery+ care se descurca cel mai bine intr-o experienta unica si eleganta de care pot beneficia consumatorii si brandurile deopotriva.
Produsele de publicitate vor utiliza informatii de pe ambele platforme pentru a oferi vizionare fara deranjamente, in timp ce stimuleaza eficienta pentru agentii de publicitate.”
JB Perrette, presedinte si CEO al Global Streaming & Games din cadrul Warner Bros. Discovery, a declarat ca combinatia dintre continutul care va exista pe noul serviciu de streaming si volumul redus de reclame comparativ cu alte platforme de streaming va fi un castig pentru ambele parti.
Ne aflam la putin peste o luna de momentul cand compania Warner Bros. Discovery din SUA a anuntat ca va fuziona HBO Max cu Discovery Plus intr-un singur serviciu de streaming. Noua platforma se va lansa oficial pe data de 23 mai.