Anul trecut, Google a anuntat serviciul Duplex, un serviciu AI care i-ar permite unui PC sa apeleze o firma si sa efectueze o rezervare in locul tau. Suna ciudat de real, iar acum Google s-a intors cu un nou robot telefonic cu AI similar care se numeste CallJoy.
Cu toate acestea, spre deosebire de Duplex care parea a fi destinat consumatorilor obisnuiti care nu sunt persoane juridice, robotul telefonic CallJoy al Google este destinat mai mult persoanelor juridice din companii.
Mai exact, proprietarilor de afaceri mici. Ideea este ca, prin utilizarea AI pentru a gestiona apelurile de la clienti, robotul telefonic al Google va permite companiilor mai mici sa tina mai bine legatura cu clientii lor.
Iar micile afaceri nu mai trebuie sa se bazeze la fel de mult pe oameni pentru a prelua apelurile. Pe langa asta, robotul telefonic CallJoy al Google va avea si abilitatea de a filtra apelurile spam, ceea ce inseamna ca apelurile pe care le primesti vor fi numai de la clienti.
Cand un client efectueaza un apel telefonic pentru o afacere care are sistemul CallJoy, clientul va fi intampinat de un mesaj personalizat iar sistemul va furniza cateva informatii de baza de business, cum ar fi orele de functionare ale firmei.
Din pacate, robotul telefonic CallJoy cu AI al Google nu este la fel de smart ca Duplex. Iar daca clientii au nevoie de informatii suplimentare, acestia vor fi trimisi pe site-ul companiei, sau apelul lor va fi redirectionat la un operator uman.
Asta inseamna ca, daca ai o intrebare la care CallJoy nu poate raspunde, aceasta va fi in cele din urma trimisa proprietarului afacerii. Cu toate acestea, ideea este ca, daca robotul telefonic AI CallJoy al Google poate oferi clientilor informatii de baza, asa s-ar putea reduce timpul de asteptare in apeluri.
De exemplu, daca clientul a sunat doar pentru a afla intervalul orar de functionare, robotul telefonic CallJoy cu AI al Google va putea sa ofere aceasta informatie si nu va trebui ca clientul sa vorbeasca cu proprietarul firmei.