Unii ar trebui sa stiti pana acum ca smartphone-ul Huawei P30 Pro va veni cu o camera cu zoom de cel putin 5x. Astfel, Huawei a profitat de oportunitate pentru a promova aceasta caracteristica inainte de lansarea acestui telefon P30 Pro.
Ati crede ca, dupa ce a fost prinsa pentru prima data incercand sa arate o fotografie DSLR ca fiind una capturata de un smartphone de-al sau, compania chineza va fi mai atenta cu privire la materialele sale de promovare.
Cu toate acestea, se pare ca compania chineza nu a invatat din greseala anterioara, deoarece a fost prinsa din nou ca a inselat. Huawei a impartasit recent o serie de imagini de promovare care au fost menite sa promoveze viitoarele smartphone-uri P30 Pro.
Dar, dupa cum a aflat GSMArena, fotografiile folosite pentru a promova camera smartphone-urilor nu au fost capturate de acele telefoane. Acestea nu au fost capturate nici macar de Huawei, ci au fost luate de pe Getty Images, o sursa online de imagini.
Desi intelegem ca s-a procedat astfel doar pentru scopul de promovare a lui P30 Pro, metoda folosita de Huawei este una inselatoare, deoarece asa ati putea crede ca acel nivel bokeh si de calitate a imaginii pot fi obtinute folosind smartphone-urile Huawei P30 Pro.
De asemenea, marirea unei fotografii capturate de o camera profesionala va avea in mod evident rezultate foarte diferite in comparatie cu cele ale unui smartphone.
Acest lucru se datoreaza faptului ca in general camerele profesionale au senzori mai mari si obiectivi mai buni, permitandu-le sa captureze mai multe detalii comparativ cu majoritatea smartphone-urilor.
Acestea fiind spuse, ne place cum si-a imbunatatit Huawei camerele, asa ca nu e clar de ce compania a simtit nevoia sa foloseasca o campanie de promovare inselatoare pentru P30 Pro.