VNTANA – o companie lider de realitate mixta – si Mall of America au anuntat o colaborare. Au lansat un elf holografic pentru clientii din Mall of America.
Nu este ceva neobisnuit ca mallurile sa se pregateasca pentru sezonul de sarbatori. Unele chiar se mandresc cu castigarea unor concursuri pentru cele mai bune decoratiuni.
Pentru sarbatorile de iarna de anul trecut, Mall of America s-a alaturat echipei VNTANA pentru a aduce un elf holografic care poate interactiona cu cumparatorii.
Potrivit Ashley Crowser, CEO si cofondatoare a companiei VNTANA, „Interactiunea consumatorilor este o componenta cheie in nebunia cumparaturilor de sarbatori, este esential pentru magazine sa aleaga si sa organizeze personalul pentru a oferi experiente captivante pentru cumparatori. Colaborarea noastra este un exemplu excelent al modului in care companiile care folosesc tehnologii avansate, cum ar fi Mall of America, isi optimizeaza vanzarile cu realizate mixta pentru a capta interactiunile consumatorilor, oferind in acelasi timp servicii uimitoare clientilor”.
Softul companiei VNTANA le va permite utilizatorilor sa se conecteze la o varietate de servicii chatbot si sa foloseasca un avatar 3D pentru a pune un chip bot-ului, iar in spiritul sarbatorilor acestia trebuie sa aleaga sa foloseasca un elf.
Denumit „Ellie” acest elf holografic le-a oferit cumparatorilor o experienta personalizata de cumparaturi si le-a adresat cumparatorilor intrebari pentru a-i ajuta la cumparaturi si sa gaseasca produse.
Ideea de a folosi roboti/boti de chat in malluri nu este complet noua. Japonia are de mult timp astfel de roboti care ii saluta pe clienti si care raspund la intrebarile simple pe care le au clientii.