Deoarece multi dintre noi si-au dat de bunavoie permisiunea pentru ca compania Facebook sa le acceseze datele personale, acestea sunt practic o comoara de informatii despre noi si despre obiceiurile noastre de utilizare, comoara care ar putea fi folosita pentru a vinde publicitate.
Compania a fost prinsa recent in mai multe scandaluri de confidentialitate, dar ultimul scandal ar putea fi unul dintre cele mai serioase.
Intr-o stire de The New York Times, aflam, in urma unor interviuri cu peste 60 de oameni inclusiv fosti angajati Facebook, ca compania a permis se pare anumitor parteneri mai mult acces la informatiile personale ale utilizatorilor decat s-a dezvaluit anterior.
De fapt, stirea sustine ca Facebook a oferit anumitor companii posibilitatea nu numai de a citi mesajele noastre private, dar si de a le edita si de a le sterge.
Cu toate acestea, potrivit lui Steve Satterfield, director de confidentialitate in cadrul Facebook, niciunul dintre partenerii Facebook nu a incalcat confidentialitatea mesajelor utilizatorilor sau acordul cu Comisia Federala de Comert din Statele Unite.
Compania care gestioneaza reteaua sociala mai spune ca nu exista nicio dovada pentru vreun abuz de catre partenerii sai si ca ar fi vazut vreun mesaj. De asemenea, compania a publicat o postare pe blog care detaliaza gradul de parteneriat al acestora si ceea ce puteau partenerii si ce nu puteau.
In timpul unei discutii cu reporterii, Engadget a pus o intrebare CEO-ului Mark Zuckerberg de la Facebook despre motivul pentru care oamenii ar trebui sa continue sa se increada in companie.
Mark Zuckerberg a dezvaluit ca are un proiect de trei ani care ar trebui sa rezolve problemele de securitate si confidentialitate. Dar ramane de vazut daca utilizatorii vor continua sa ramana cu Facebook.