Reclamele jucabile au debutat acum 4 ani ca o noua modalitate de a atrage unii oameni. Acestea erau interactive si le permiteau oamenilor sa incerce un joc inainte de a-l descarca.
Uneori, reclamele pot fi enervante, deoarece, in functie de modul in care sunt implementate, pot distrage atentia si pot deranja, dar daca acestea ar fi interactive si ar fi bune la mai multe lucruri, nu doar la promovarea unui produs?
Daca acest lucru iti pare ceva care te-ar putea ademeni sa incerci o aplicatie sau un joc, afla ca Facebook a lansat recent reclame jucabile.
Reclamele jucabile nu sunt o caracteristica noua si exista de ceva vreme. De fapt, chiar Google a lansat o astfel de caracteristica denumita Instant Apps.
Facebook si-a anuntat planurile pentru astfel de reclame jucabile mai devreme in acest an si presupunem ca acestea sunt in sfarsit pregatite. Dupa cum indica si numele, acestea sunt reclame cu care utilizatorii Facebook pot interactiona si in care pot juca parti ale unui joc.
Ideea din spatele acestor reclame jucabile este de a oferi jucatorilor o sansa de a incerca jocul fara sa fie nevoie sa descarce aplicatia. Asta inseamna ca utilizatorii Facebook pot economisi timp si date.
Este adevarat ca nu va fi experienta completa, dar speram ca va fi suficient pentru ca gamerii de pe Facebook sa vrea sa descarce si sa cumpere aplicatia completa.
Vorbind pentru GamesBeat, Rick Kelly, vicepresedintele de gaming al Facebook, a spus, „Avand in vedere ca exista 6 milioane de aplicatii in magazinele de aplicatii, este foarte greu sa fii descoperit. Companiile trec de la un numar mare de utilizatori la utilizatori mai putini dar de calitate – si este imperativ necesar sa le oferim instrumentele necesare pentru a reusi acest lucru”.