Companiilor si oraselor le place atunci cand oferiti date de sofat, dar cum va conving sa le oferiti? In cazul companiei Mitsubishi este simplu: sa arunce in oameni cu cadouri.
Producatorul auto Mitsubishi a lansat o aplicatie mobila prin care le solicita conducatorilor auto americani sa-si ofere datele de sofat companiilor de asigurari, in schimbul unor insigne care pot fi schimbate pe recompense.
Suntem siguri ca toata lumea isi apreciaza confidentialitatea, dar unii s-ar putea sa o pretuiasca mai mult decat altii. O intrebare interesanta: vreti sa va impartasiti datele de sofat in schimbul unor cadouri?
Asta este ceea ce Mitsubishi vrea sa stie, avand in vedere ca compania a lansat recent o aplicatie mobila care le permite soferilor sa castige recompense pentru impartasirea datelor de sofat.
Aceste date de sofat vor fi transmise companiilor de asigurari, iar soferii Mitsubishi care doresc sa impartaseasca aceste date de sofat vor primi insigne care pot fi schimbate pe recompense.
De asemenea, se pare ca respectand regulile de circulatie, cum ar respectarea limitelor de viteza si evitarea franarii bruste, conducatorii de masini Mitsubishi vor fi recompensati si pot primi anumite reduceri la accesorii.
De asemenea, ar putea exista cadouri mai mici, cum ar fi cafea gratuita si carduri cadou. Mitsubishi are o idee interesanta si nu este pentru prima data cand companiile vin cu astfel de idei.
De exemplu, am vazut in trecut cum unele companii de asigurari i-au indemnat pe clienti sa se puna pe exercitii fizice oferindu-le cate un Apple Watch gratuit, iar platile lunare pentru dispozitiv vor fi eliminate daca acestia isi indeplinesc anumite obiective ce tin de exercitiile fizice.
Cu toate acestea, dezavantajul acestui program Mitsubishi este ca renuntati la o parte din confidentialitate, deoarece asiguratorii vor avea acces la datele si tiparele voastre de sofat. Totusi, daca nu credeti ca este un lucru destul de grav, atunci aceasta optiune ar putea merita sa fie luata in calcul.