Intr-un nou document de asistenta trimis Apple Store-urilor si furnizorilor autorizati de servicii, Apple a subliniat un proces actualizat de reparare pentru situatiile in care clientii se confrunta cu probleme cu Face ID de pe iPhone X.
Au exista cateva cazuri raportate de utilizatori care au spus ca exista probleme cu sistemul Face ID de pe iPhone X. Aceasta este o mare problema pentru acei utilizatori, deoarece Face ID este singura modalitate prin care acestia isi pot accesa telefoanele, deoarece caracteristica Touch ID a fost eliminata.
Cu toate acestea, ceea ce este interesant este abordarea companiei de a repara Face ID de pe iPhone X, si anume prin camera din partea din spate a telefonului iPhone X. Potrivit unui document intern trimis catre Apple Store-urile si furnizorii autorizati de servicii, „Pentru a oferi cea mai buna experienta clientilor, daca un client reclama ca telefonul lui iPhone X are probleme cu Face ID, s-ar putea sa puteti sa rezolvati problema cu o reparatie a camerei din partea din spate”.
Ei bine, pare putin ciudat ca acea camera din spate ar putea fi cauza problemei sistemului Face ID care se bazeaza pe camera din fata a lui iPhone X. Totusi, se pare ca asta e pentru ca ambele sunt conectate cumva.
Potrivit unei postari pe Reddit, utilizatorul Razerx1, „Vorbeam cu tipul Genius Bar, iar acesta a spus ca aceste camere sunt conectate. Obiectivele difera in utilitate. Obiectivul cu unghi larg era cel care functiona si este legat de camera frontala. Obiectivul telephoto este conectat la true depth si nu functioneaza”.
Apple nu a comentat in mod oficial aceasta problema lui iPhone X si nici nu a lansat un program oficial de reparatii, asa ca suna ca acestea sunt doar instructiuni interne de reparatii pentru magazinele companiei, in eventualitatea in care clientii ajung acolo cu o problema cu Face ID.