Atunci cand CEO-ul Facebook, Mark Zuckerberg, a depus marturie in fata unei comisii a Senatului din Statele Unite mai devreme in aceasta luna, acesta a oferit o declaratie care a indicat ca compania a explorat ideea unei versiuni a Facebook cu plata.
In momentul de fata, Facebook este gratuit, dar una dintre modalitatile prin care compania castiga bani este vanzarea de spatiu publicitar altor companii care isi comercializeaza apoi produsele catre utilizatori, pe baza preferintelor utilizatorilor, a like-urilor si asa mai departe.
Cu toate acestea, daca ati putea renunta la reclame platind un abonament in fiecare luna? Este ceva de care ati putea fi interesati? Acesta pare sa fie un lucru pe care Facebook pare sa-l fi explorat, potrivit COO-ului companiei, Sheryl Sandberg, care a dezvaluit ca compania s-a gandit sa creeze o versiune cu abonament cu plata a serviciului sau.
Cu toate acestea, declaratia COO-ului Sheryl Sandberg pare sa fie la timpul trecut, acest lucru sugerand ca s-ar putea sa se fi gandit la o versiune cu plata, doar ca nu au decis sa implementeze ideea.
Potrivit COO-ului Sheryl Sandberg de la reteaua sociala, „Ne-am gandit cu siguranta la o multime de alte forme de monetizare, inclusiv abonamente si vom continua tot timpul sa luam in considerare toate posibilitatile”.
Nu este pentru prima data cand Sheryl Sandberg a indicat o posibila existenta a unei versiuni cu abonament cu plata a Facebook, pentru ca aceasta a fost citata spunand ca posibilitatea de a renunta la colectarea de informatii ar putea fi o versiune cu plata.
CEO-ul Facebook, Mark Zuckerberg, a indicat de asemenea posibilitatea existentei unei versiuni cu plata a retelei sociale, pentru ca, in cadrul marturiei sale la Congresul Statelor Unite, acesta a declarat ca va exista intotdeauna o versiune a Facebook care este gratuita.