Cand boxa inteligenta HomePod a Apple a fost pusa in vanzare in ianuarie, a intrat intr-o piata pionerata si dominata de gama Amazon Echo de dispozitive propulsate de Alexa.
Apple s-a laudat cu calitatea superioara a sunetului dispozitivului HomePod, dar pana acum nu a reusit sa-i determine pe multi consumatori sa dea 349 de dolari pe aceasta.
Apple a intrat pe piata boxelor inteligente destul de tarziu cu HomePod, deoarece au existat multe companii rivale pe piata pana atunci, cum ar fi Amazon. Compania din Cupertino si-a pozitionat dispozitivul ca pe un dispozitiv audio mai bun decat alte boxe propulsate de asistenti virtuali, cum ar fi Google Home, dar poate ca nu a fost suficient pentru a convinge multi clienti sa dea 349 de dolari pe HomePod, deci vanzarile nu sunt cine stie ce.
O noua stire sustine ca vanzarile HomePod nu au fost la nivelul asteptarilor companiei Apple. Bloomberg informeaza ca boxa inteligenta nu se vinde atat de bine pe cat au sperat angajatii Apple Store, iar surse apropiate furnizorilor si analistilor industriali mentionati in stire invoca mai multi factori pentru vanzarile lente ale boxei inteligente HomePod a Apple, printre care se numara intrarea tarzie pe piata, pretul relativ ridicat si capacitatile limitate ale inteligentei artificiale ale lui Siri pe boxa inteligenta.
Unele stiri au indicat ca Apple doreste sa imbunatateasca Siri. Acest lucru ar putea duce la imbunatatiri pentru asistentul virtual de pe boxa smart HomePod pe care unii o vad ca fiind un accesoriu avantajos pentru iPhone acum, in loc de un dispozitiv de sine-statator, care poate fi considerat un concurent de buna credinta pentru alte dispozitive audio premium.
Eticheta de pret de 349 de dolari a boxei inteligente HomePod este putin blamata de unii pentru vanzarile lente ale dispozitivului, dar este putin probabil ca Apple va reduce pretul pentru a vinde mai multe unitati. Aceasta nu este o strategie pe care aceasta companie se bazeaza prea des.