Atunci cand smartwatch-urile erau inca niste gadgeturi noi, nu era surprinzator ca multi producatori din industria de ceasuri elvetiene nu le-au luat in considerare, crezand ca ar fi greu pentru astfel de gadgeturi sa doboare un ceas clasic.
Intr-o anumita masura este adevarat, deoarece va exista intotdeauna un loc pentru ceasurile traditionale mecanice, dar cele mai recente date indica faptul ca producatorii elvetieni de ceasuri traditionale (celebri, de altfel) probabil trebuie sa inceapa sa acorde mai multa atentie smartwatch-urilor.
In estimarile de vanzari ale companiilor de cercetare Canalys si IDC, se pare ca Apple ar fi vandut mai multe smartwatch-uri decat intreaga industria de ceasuri elvetiene.
Acest lucru inseamna ca compania Apple a depasit branduri elvetiene din industrie precum Rolex, Omega si Swatch in ultimul trimestru la un loc, iar aceasta este o realizare destul de impresionanta.
Cu toate acestea, acest raport este destul de mult in concordanta cu ceea ce am auzit pana acum, si anume ca vanzarile de smartwatch-uri (dispozitive inteligente) Apple Watch sunt in crestere.
Cu toate acestea, acestea nu sunt cifrele oficiale, deoarece Apple nu a dezvaluit exact cat de multe smartwatch-uri Apple Watch a vandut, dar in cea mai mare parte compania a fost destul de optimista in ceea ce priveste vanzarile.
Desigur, aceasta nu este o comparatie corecta, mai ales daca luati in calcul ca ceasurile de la producatorii elvetieni Rolex si Omega pot costa mii, daca nu zeci de mii de dolari, in comparatie cu smartwatch-ul Apple Watch, ceea ce inseamna ca acestea sunt mai putin accesibile ca pret.
Cu toate acestea, am vazut de asemenea cum unii producatori de ceasuri traditionale, cum ar fi TAG Heuer, incearca sa inoveze lansand smartwatch-uri proprii.