Producatorul Niantic al jocului Pokemon GO a anuntat planurile de lansare a aplicatiei in China. Compania a declarat pentru Financial Times ca va aduce jocul Pokemon GO de realitate augmentata in China dupa ce a incheiat un acord de parteneriat cu compania locala NetEase. Reglementarile chinezesti care reglementeaza continutul online solicita ca firmele straine sa gaseasca un partener local pentru a lansa initiative digitale in tara.
Pokemon GO a devenit rapid un fenomen global dupa ce s-a lansat in 2016. Intrucat dezvoltatorul Niantic nu avea un partener local in China, nu a reusit sa lanseze jocul pe cea mai mare piata de smartphone-uri din China.
La doi ani dupa lansarea initiala a jocului Pokemon GO, acesta va ajunge in sfarsit in aceasta tara, avand in vedere ca Niantic a incheiat un acord cu un partener local. Jocul de realitate augmentata a devenit popular nu numai datorita monstrilor, ci si pentru ca i-a determinat pe utilizatori sa exploreze lumea exterioara.
Jucatorii au trebuit sa gaseasca si sa captureze monstri in lumea reala si apoi sa foloseasca monstrii captivi pentru a lupta cu alti jucatori. Niantic a colaborat cu compania locala NetEase pentru a lansa Pokemon GO in China.
Firmele straine sunt obligate prin lege sa lanseze societati digitale in China impreuna cu o companie locala. Din moment ce nu avea un partener local inainte, Niantic nu a putut lansa Pokemon GO in tara, chiar daca popularitatea sa a ajuns la niveluri nebunesti la nivel global.
Cu toate acestea, Niantic nu a confirmat precis momentul in care jocul va fi lansat in China. Niantic a confirmat recent planurile pentru un nou joc de realitate augmentata bazat pe franciza Harry Potter. Acesta are potentialul de a fi chiar mai mare decat Pokemon GO, datorita numarului urias de fani ai acestei francize.