Singapore Airlines intentioneaza sa utilizeze tehnologia blockchain pentru a oferi pasagerilor frecventi un nou mod de a-si cheltui kilometrii parcursi, a declarat compania aeriana luni.
Compania aeriana a spus ca o aplicatie de portofel digital blockchain pentru programul sau de fidelizare va fi lansata in aproximativ sase luni pentru pasageri si va incepe sa creeze parteneriate pe piata din Singapore. „Cred ca suntem prima companie aeriana care procedeaza astfel”, a declarat directorul executiv.
Considerata drept una dintre cele mai bune companii aeriene din lume, Singapore Airlines a anuntat ca va lansa primul portofel digital de loialitate bazat pe blockchain pentru pasagerii care calatoresc frecvent, in incercarea de a-si extinde relatiile cu comerciantii.
Programul KrisFlyer al companiei aeriene va lansa portofelul digital de fidelizare al companiei aeriene, pentru a permite pasagerilor sa-si cheltuie kilometrii KrisFlyer parcursi pentru achizitiile de zi cu zi.
O noua aplicatie portofel digital este in curs de dezvoltare si va fi lansata in sase luni. Aplicatia va permite membrilor KrisFlyer sa utilizeze kilometrii digitali pentru cumparaturi la comerciantii parteneri.
Compania aeriana a efectuat deja un exercitiu cu succes cu Microsoft si KPMG Digital Village, iar acum va crea parteneriate cu comerciantii din Singapore. Toate astea se vor baza pe un blockchain privat detinut de Singapore Airlines care ii va implica numai pe comercianti si parteneri.
Compania aeriana va dezvalui probabil mai multe informatii cu privire la portofelul digital de loialitate bazat pe blockchain atunci cand se va afla aproape de lansare. Pasagerii frecventi ai Singapore Airlines vor trebui sa astepte sase luni inainte de a putea profita de pe urma acestui portofel digital blockchain.