Comerciantul american Target pune presiune asupra caselor de discuri pentru a semna contracte de livrare. Dupa cel mai recent semn al impactului serviciilor de streaming asupra industriei muzicale, Billboard spune ca Best Buy va retrage CD-urile din rafturile sale pe 1 iulie.
Cum iti cumperi muzica sau filmele in ziua de azi? Avand in vedere cat de convenabile sunt achizitiile digitale (puteti sa le ascultati/vizionati imediat), nu este surprinzator ca mai multi oameni se indreapta catre digital, comparativ cu achizitionarea de copii fizice ale melodiilor si filmelor, si se pare ca comerciantii profita de asta.
Astfel ca, potrivit unei stiri de Billboard, comerciantii din Statele Unite incearca sa elimine treptat vanzarile de CD-uri. Se spune ca Best Buy – care a fost cel mai puternic comerciant de muzica din Statele Unite – le-a spus furnizorilor de muzica ca nu vor mai vinde CD in magazine incepand cu 1 iulie 2018.
Se pare ca vanzarile de CD-uri pentru acest comerciant au scazut la 40 de milioane de dolari anual, ceea ce credem ca nu este suficient pentru comerciant. De fapt, Best Buy nu este singurul care vede ca CD-urile incep sa-si piarda din popularitate, deoarece stirea sustine ca Target cauta si o modalitate de a-si reduce pierderile.
Comerciantul a spus, aparent, furnizorilor ca doreste sa vanda CD-uri pe baza de livrare, adica acestia trebuie doar sa plateasca casele de discuri pentru CD-urile care sunt achizitionate de catre clienti.
Asta spre deosebire de metoda actuala in care Target isi asuma cea mai mare parte a riscului. Desigur, acest lucru nu inseamna ca formatele fizice sunt moarte. Recent, am auzit ca vinilul are parte din nou de succes, iar companiile care au produs discuri de vinil in trecut se intorc din nou in acest domeniu.