WhatsApp a lansat o aplicatie separata conceputa pentru a fi utilizata de companiile mici pentru ca acestea sa comunice mai usor cu clientii. WhatsApp Business vine cu mai multe caracteristici cheie.
Aplicatia detinuta de Facebook a introdus pentru prima data WhatsApp Business in septembrie 2016. A fost pus la dispozitie in beta, iar cei care au vrut sa-l foloseasca trebuiau sa se inscrie mai intai si apoi sa spere ca vor fi selectati pentru testul beta.
Dupa peste un an dupa ce a fost introdusa pentru prima oara in beta, aplicatia WhatsApp Business se extinde oficial pe pietele din intreaga lume in urmatoarele saptamani. WhatsApp Business este o aplicatie gratuita pentru companii mici.
Aceasta are de gand sa le faciliteze acelor companii conectarea cu clientii lor si sa-i ajute pe cei 1,3 miliarde de utilizatori ai aplicatiei sa discute cu companii care conteaza pentru ei.
Serviciul ofera numeroase caracteristici unice precum profiluri de afaceri care includ informatii utile, cum ar fi descrierea, adresele, e-mailurile si site-ul web, dar si instrumente de mesagerie care ajuta intreprinderile sa furnizeze raspunsuri rapide la intrebarile frecvente si mesaje de salut care le ureaza bun venit clientilor.
Utilizatorii vor sti ca vorbesc cu o companie si nu cu o persoana fizica pe WhatsApp, deoarece se va vedea clar ca este un cont de afaceri. Utilizatorul obisnuit nu are nevoie sa descarce nimic altceva pentru a vorbi cu companiile, pentru ca poate discuta cu ele prin aplicatia pe care o foloseste deja, doar ca va vedea pe chat ca vorbeste cu o companie.
WhatsApp Business a fost lansat acum putin timp in Statele Unite, Marea Britanie, Mexic, Indonezia si Italia. Aplicatia este disponibila pentru descarcare pe Google Play Store in mod gratuit.