Unii proprietari de smartphone-uri iPhone X raporteaza ca Face ID nu mai functioneaza dupa update-ul la iOS 11.2 care a fost lansat acum scurt timp. In schimb, iPhone X afiseaza o alerta care spune ca smartphone-ul nu este capabil sa activeze Face ID.
Face ID este cea mai recenta caracteristica de securitate a Apple care a debutat cu smartphone-ul iPhone X, iar Apple a eliminat Touch ID de pe iPhone X, ceea ce inseamna ca, in cea mai mare parte, recunoasterea faciala a devenit principala metoda de autentificare a utilizatorilor.
Din nefericire, se pare ca, odata cu update-ul la iOS 11.2, Face ID pare sa fi incetat sa mai functioneze pentru unii utilizatori. iOS 11.2 a fost lansat acum ceva timp si, odata cu update-ul, a venit si cu suport pentru Apple Pay Cash si, de asemenea, cu incarcare wireless mai rapida, pe langa un bug care a cauzat repornirea softului pe data de 2 decembrie.
Cu toate acestea, unii utilizatori sustin ca, odata cu update-ul, Face ID a incetat sa mai functioneze pentru ei, desi pentru unii, pornirea si repornirea smartphone-ului au reusit sa puna functia din nou in functiune.
Pentru a reporni smartphone-ul iPhone X, Apple a enumerat pasii pe site-ul sau web, iar utilizatorii trebuie doar sa apese pe butonul lateral si pe oricare dintre cele doua butoane pentru volum pana cand apare cursorul, apoi trebuie sa-l traga pentru a opri smartphone-ul iPhone X.
Odata ce dispozitivul a fost oprit, trebuie sa apese din nou butonul lateral pana cand apare sigla Apple, iar Face ID ar trebui sa functioneze. Aceasta solutie pare sa functioneze pentru majoritatea utilizatorilor, dar in cazul in care nu functioneaza, presupunem ca oamenii pot incerca resetarea din fabrica a smartphone-ului sau, in cel mai rau caz, sa-l duca la un Apple Store pentru ca cei de acolo sa arunce o privire la iPhone X.