Dupa o intrerupere intentionata de trei zile, canalele CBS sunt disponibile din nou pentru clientii Dish, deoarece cele doua companii au ajuns la un acord. Compania de televiziune si furnizorul de cablu Dish au fost in conflict timp de luni de zile.
Compania de televiziune a dorit ca furnizorul de cablu sa plateasca taxe mai mari pentru retransmiterea continutului sau, iar Dish a refuzat, argumentand ca CBS incearca sa taxeze clientii pe fondul scaderii telespectatorilor.
Abonatii furnizorului de cablu din Statele Unite nu au putut accesa unele canale CBS de Ziua Recunostintei din cauza unei intreruperi. Cele doua companii nu au reusit sa gaseasca un teren intermdiar pentru un acord, ceea ce inseamna ca clientii furnizorului de cablu nu au putut viziona jocurile NFL de Ziua Recunostintei.
Intreruperea pare sa fi avansat lucrurile, avand in vedere ca cele doua companii au ajuns acum la un acord pe mai multi ani care acopera retele precum CBS, CBS Sports Network , Pop si canalul Smithsonian.
Dupa ce acest nou acord pe mai multi ani a fost confirmat, Dish a declarat ca acele canale care au fost anterior intrerupte vor fi oferite clientilor sai. Potrivit stirilor, compania de televiziune a dorit ca Dish sa alature retelele de cablu cu un rating modest, cum ar fi CBS Sports Network, Smithsonian si Pop, cu canalul principal CBS. Era ceva ce Dish nu dorea.
Compania de televiziune a sustinut, de asemenea, ca companiei Dish nu ii convenea taxele pe care le solicita pentru retelele sale de cablu in timp ce platea „cel putin o retea de cablu mai mult decat dublul pretului nostru solicitat, pentru mult mai putin de jumatate din ratinguri”.
„Suntem incantati ca am ajuns la un acord cu Dish care recunoaste valoarea pe care reteaua numarul unu o aduce telespectatorilor pe aceste piete,” a declarat Ray Hopkins, presedintele distributiei de canale TV la CBS.
Nici una dintre cele doua companii nu au dezvaluit detalii despre noul acord. De asemenea, niciunul dintre termenii financiari nu a fost dezvaluit.