Avand in vedere ca masinile fara sofer incep sa devina viitorul in ceea ce priveste modul in care suntem transportati dintr-o locatie in alta, acest lucru inseamna, de asemenea, o potentiala crestere a productivitatii.
Adica, in loc sa se concentreze pe condus, oamenii se pot concentra pe munca in autoturism, sa raspunda la emailuri, sa termine o prezentare, toate astea in timp ce sunt dusi la destinatie.
Cu toate acestea, Uber considera ca aceste activitati ar putea duce la rau de miscare, iar intr-un brevet recent descoperit, compania a venit cu o idee pentru a combate acest raul de miscare.
Brevetul companiei Uber spune, „Odata cu aparitia tehnologiei masinilor fara sofer, atentia calatorului se poate concentra pe activitati alternative, cum ar fi munca, socializarea, citirea, scrierea, activitati bazate pe sarcini si altele asemenea. Pe masura ce masina fara sofer calatoreste de-a lungul unui traseu introdus, raul de miscare poate rezulta din perceptia miscarii de catre un pasager care nu corespunde simturilor vestibulare ale vestibulului (echilibru si orientare spatiala) ale pasagerului”.
Planul companiei Uber pentru scaparea de raul de miscare include stimularea pasagerului printr-o varietate de metode, cum ar fi vibratiile scaunelor atunci cand masina fara sofer franeaza, sau scaunele din masina fara sofer se pot intoarce si roti in functie de rotirea autoturismului.
Sau ar putea exista lumini in interiorul autoturismului Uber pentru a oferi pasagerilor o idee despre ceea ce intentioneaza autoturismul, cum ar fi virajul, accelerarea, franarea si asa mai departe, pentru a scapa de raul de miscare.
Ramane de vazut daca aceasta metoda pentru raul de miscare va functiona sau nu, dar exista o multime de lucruri despre masinile fara sofer care inca nu au fost explorate sau descoperite. Dar avand in vedere ca Uber a comandat 24.000 de masini fara sofer de la Volvo, compania este cu siguranta interesata sa le exploreze si mai mult.