Niantic, producatorul jocului mobil foarte popular Pokemon GO, dezvolta un nou proiect in realitate augmentata care va incorpora indicii audio in experienta de joc, potrivit CTO-ului companiei.
CTO-ul Niantic a vorbit despre viitorul val de jocuri in realitate augmentata si despre potentialul pietei realitatii augmentate in urma noilor instrumente de dezvoltare de la Apple si Google.
Compania Niantic este probabil cea mai bine cunoscuta pentru Pokemon GO care a dovedit ca jocurile in realitate augmentata ar putea fi urmatorul mare lucru, sau cel putin un domeniu pe care dezvoltatorii l-ar putea explora.
Cu toate acestea, se pare ca Niantic nu vrea sa fie cunoscuta doar pentru Pokemon GO intrucat compania deja ofera indicii despre urmatorul sau proiect. Vorbind la conferinta TechCrunch Disrupt din San Francisco, CTO-ul Niantic, Phil Keslin, a indicat ca urmatorul proiect in realitate augmentata al companiei s-ar putea baza pe indicii audio.
Asta pentru ca CTO-ul Niantic crede ca mersul si tinutul telefonului in fata ta si jucand jocuri in realitate augmentata in acest fel nu pare natural. „Va pot spune din experienta ca oamenii nu procedeaza asa. Este foarte nenatural. Acest lucru ii determina sa arate ca niste nebuni daca procedeaza asa pentru o perioada lunga de timp”.
CTO-ul Niantic continua sa adauge ca sunetul este diferit si ca poti ascunde ce actiuni efectuezi si, avand in vedere ca majoritatea oamenilor se plimba cu casti in urechi in zilele noastre, acest lucru pare mai „natural”.
Aici Keslin a indicat ca urmatorul proiect al companiei ar putea include astfel de caracteristici. Cand a fost intrebat daca indiciile audio ar putea aparea in Pokemon GO cu realitate augmentata, Keslin a spus, „Poate. Sau poate le vom folosi in alte jocuri. Nu suntem o minune cu un singur joc”.