Poate ca ai auzit recent ca clientii companiei Essential a lui Andy Rubin s-ar putea confrunta cu un atac phishing, dupa ce au aparut stiri conform carora unii clienti au primit e-mailuri de la companie prin care le cerea informatii suplimentare de verificare cu privire la comenzile lor.
Avand in vedere ca acest lucru nu se intampla aproape niciodata, a parut un pic dubios chiar daca e-mailurile pareau sa vina chiar de la compania Essential a lui Andy Rubin. Vestea buna este ca se pare ca aceasta nu pare sa fie o escrocherie de phishing prin e-mail, ci mai degraba o mica harababura din partea companiei Essential.
Fondatorul companiei Essential, Andy Rubin, s-a scuzat pentru aceasta harababura pe site-ul Essential. „Ieri, am comis o eroare in serviciul nostru clienti care a dus la publicarea informatiilor personale de la aproximativ 70 de clienti pentru un mic grup de alti clienti. Am dezactivat contul configurat gresit si am luat masuri interne pentru a adauga protectii pentru ca acest lucru sa nu se mai intample in viitor”.
Andy Rubin mai adauga faptul ca clientii care au fost victime ale acestei greseli vor primi un an de abonament gratuit la LifeLock, un produs de securitate. „Ne cerem scuze pentru eroarea noastra si le vom oferi clientilor care au fost victime ale greselii un abonament de un an la LifeLock in mod gratuit. De asemenea, vom continua sa investim mai mult in infrastructura si in serviciul nostru clienti care vor fi mai importante numai dupa ce crestem”.
Smartphone-ul Essential al lui Andy Rubin a inceput recent sa fie livrat clientilor si, desi exista multe smartphone-uri disponibile pe piata in ziua de azi, lucrul care determina ca cel Essential sa fie destul de interesant este faptul ca a fost creat chiar de creatorul sistemului de operare Android, Andy Rubin, lucru care atarna destul de greu. Acum ramane de vazut daca smartphone-ul Essential va putea concura cu alte smartphone-uri Android.