Stii cum se spune, perseverenta este secretul succesului! Un client de-al KFC este exemplul viu al acestui lucru. Un barbat din Singapore a avut misiunea de a convinge prin tweet-uri KFC sa aduca inapoi preparatul Hot Devil Drumlets, practic copanele picante de pui, care nu s-a mai vandut in tara din 2014.
In majoritatea cazurilor, restaurantele aduc schimbari meniului loc din cand in cand. Ar putea exista o multime de motive pentru asta, dar uneori motivul este ca preparatul oferit ar putea fi pe stoc pentru un timp limitat.
Suntem siguri ca multi dintre noi au avut experiente in care preparatul nostru preferat de la un restaurant a fost inlaturat. Cu toate acestea, un client de-al KFC din Singapore a decis ca trebuie sa se ocupe de asta, iar intr-o incercare de a convinge KFC sa aduca inapoi preparatul sau preferat in meniu – care se numeste Hot Devil Drumlets – acesta a decis sa tweet-uiasca gigantul in fast food pentru un an intreg in speranta ca acesta il va asculta.
Farhan, clientul despre care este vorba, a profitat de fiecare oportunitate posibila pentru a tweet-ui si raspunde la tweet-urile companiei, cerandu-i sa aduca inapoi preparatul Hot Devil Drumlets.
Ei bine, nu suntem siguri daca KFC a decis sa cedeze tweet-urilor clientului, dar se pare ca cel putin dorinta sa s-a indeplinit. KFC Singapore i-a trimis clientului un mesaj privat si a atasat fotografia pe care o poti vedea mai sus in care KFC i-a spus ca vor aduce inapoi preparatul Hot Devil Drumlets.
Lantul de fast food chiar a decis sa-i ofere acelui client onoarea de a gusta preparatul pentru prima data, avand in vedere eforturile sale de a-i tweet-ui pentru un an intreg. Asta ne aminteste de vremea cand un client Wendy’s a incercat sa stranga 18 milioane de tweet-uri pentru a primi nugget-uri gratuite pentru un an de zile.