OnePlus incheie un parteneriat cu celebrul designer de moda Jean-Charles de Castelbajac pentru o noua abordare pentru OnePlus 5. Noul design editie limitata, denumit „The Callection”, va cuprinde o combinatie dintre elementele companiei si cele ale designerului care a fost numit „Regele Neconventionalului”.
Designul smartphone-urilor din ziua de azi a parcurs intr-adevar un drum lung fata de momentul in care au fost prezentate prima data, desi in unele cazuri nu am spune ca sunt la moda, motiv pentru care unii utilizatori aleg sa-si accesorizeze smartphone-urile cu carcase si brelocuri si multe alte chestii, dar OnePlus a gasit solutia.
Compania a dezvaluit recent o editie limitata a OnePlus 5 denumita „The Callection” care a fost creata in colaborare cu designerul de fashion Jean-Charles de Castelbajac.
Din ceea ce putem spune, se pare ca diferenta este mai mult la exterior, in sensul ca smartphone-ul editie limitata are un design usor diferit si mai colorat (si la moda, presupunem), comparativ cu smartphone-ul OnePlus 5 obisnuit.
Acest lucru este evidentiat in partea din spate a smartphone-ului editie limitata pe care exista diferite cuvinte cursive, scrise pe aceasta. De asemenea, si butoanele au fost modificate.
Butonul de pornire este acum albastru, in timp ce butonul de sunet de pe partea laterala este galben, iar butonul de volum este rosu. Potrivit lui Castelbajac, „Imi place sa privesc tot timpul spre viitor. Pentru a schimba lumea, trebuie sa fii intotdeauna creativ si sa lucrezi cu oamenii care sunt inaintea timpului lor”. Din pacate pentru cei din restul lumii, se pare ca OnePlus 5 „The Callection” va fi disponibil numai in Europa.
Smartphone-ul OnePlus 5 „The Callection” editie limitata va fi disponibill pe data de 22 septembrie in Paris la un eveniment de la boutique-ul de moda Colette care va avea loc la 10 dimineata. Smartphone-ul editie limitata va avea un pret de 559 de euro.