Anul trecut, smartphone-ul iPhone XR al companiei Apple din Cupertino a reprezentat cea mai mare parte a vanzarilor de smartphone-uri ale companiei.
Nu a fost surprinzator, avand in vedere faptul ca XR a fost cea mai ieftina optiune dintre smartphone-urile din 2018 ale companiei. De asemenea, diferenta de specificatii fata de modelele mai scumpe nu a fost atat de mare pentru ca utilizatorii sa cumpere modelele mai performante si mai scumpe.
Acesta este motivul pentru care nu este o surpriza sa aflam ca, conform Consumer Intelligence Research Partner (CIRP), s-a descoperit ca iPhone 11 a reprezentat circa 50% dintre vanzarile noilor smartphone-uri din 2019 ale companiei Apple din Cupertino.
In caz ca nu stiai, iPhone 11 de anul acesta este succesorul lui XR de anul trecut. Cu toate acestea, Apple iPhone 11 a primit un upgrade masiv in ceea ce priveste camera fata de XR.
In acelasi timp, pretul acestuia e usor mai redus fata de cel al lui XR, ceea ce inseamna ca clientii Apple primesc mai mult la un pret mai mic.
Potrivit lui Josh Lowitz, partener si cofondator al CIRP, „Se pare ca clientii de iPhone-uri au un mare apetit pentru smartphone-urile de varf cu preturi mici, putini dintre ei platind pentru modelele superioare ale companiei Apple din Statele Unite”.
Se pare ca din ce in ce mai multi clienti vorbesc cu portofelele, acestia preferand modelele de iPhone-uri mai ieftine. Ne imaginam ca, in cele din urma, compania Apple din Statele Unite va upgrada si ecranele smartphone-urilor mai ieftine la OLED, reducand si mai multe decalajul.
De asemenea, se zvoneste ca compania Apple din Cupertino se pregateste pentru lansarea unui iPhone SE 2 si mai ieftin, asa ca va fi interesant de vazut cat de bine va fi primit acest smartphone.