Apple, compania din Cupertino, a lansat un nou spot publicitar in care evidentiaza autonomia superioara a unuia dintre smartphone-urile sale cele mai noi: iPhone 15 Plus.
Compania Apple evidentiaza din nou autonomia excelenta a acumulatorului lui iPhone 15 Plus in cel mai nou spot publicitar al sau de pe YouTube. In acesta, compania arata un om mai in varsta inregistrand un copil care incearca sa rupa o scandura din lemn cu o mana.
Desi acesta nu poate face asta din prima incercare, el continua sa incerce. Reclama e pe repede-inainte, iar copilul inca incearca sa rupa acea scandura din lemn si dupa cinci ore.
Apple a adaugat mesajul sau „Acumulatorul continua sa tina” inainte de „Relaxati-va, e brandul iPhone 15 Plus”. In mod interesant, aceasta e a doua oara intr-o luna cand Apple a promovat autonomia de varf a acelui telefon.
In Ajunul Craciunului, Apple a lansat un spot publicitar iPhone 15 Plus despre acelasi subiect. Spotul publicitar al Apple a inclus o priza care se trezeste la viata pentru a canta „Way Too Long” de Doe Boy’s, in timp ce un proprietar de iPhone 15 Plus foloseste telefonul prin casa.
Alegerea melodiei e amuzanta, potrivindu-se la perfectie cu experienta oferita de autonomia acelui smartphone. Din pacate, utilizatorii 15 Pro nu pot spune acelasi lucru.
Unii dintre ei, inclusiv un editor BGR, chiar precizeaza ca incarca acest telefon de doua ori pe zi. Acel editor mai intai s-a convins pe sine insusi ca acea autonomie inferioara e rezultatul faptului ca Apple ii indexeaza noul telefon, dar zilele au devenit saptamani, apoi luni, iar autonomia e aceeasi.
Acel redactor nu stie sigur daca aceasta autonomie inferioara e doar pentru telefonul sau ori li se intampla si altor posesori de iPhone 15 Pro.