Noul iPad Pro al companiei Apple din Statele Unite cu ecran OLED e asteptat sa se lanseze in curand, pe la inceputul anului 2024. Principala schimbare pentru acest dispozitiv e noul display, zvonurile indicand ca Apple va renunta la miniLED si LCD pentru un nou ecran OLED.
Potrivit utilizatorului yeux1122 al blogului coreean Naver, o sursa cu conexiuni cu LG Display si Samsung Display are cateva informatii despre lantul de aprovizionare al acestei tablete OLED.
Blogul indica faptul ca, desi LG nu a putut tine pasul cu cererea pentru ecranele AMOLED ale iPhone-urilor in primele zile, acum e cu mult inaintea Samsung cu privire la sarcina de a aproviziona cu noi displayuri noul iPad Pro al Apple.
Acestea fiind spuse, desi se astepta ca LG va furniza 6,2 milioane de unitati de displayuri OLED pentru tableta Apple, capacitatea a crescut la 6,5 milioane de unitati pe an, compania incepand productia in masa in luna februarie a anului viitor.
Sursa explica ca noua structura de ecran OLED a LG care e aplicata pentru noul iPad Pro al Apple e superioara celei Samsung in ceea ce priveste furnizarea de material organic.
In plus, producatorul Samsung s-a confruntat cu probleme cu randamentul procesului de generare a energiei calorice de la inceputul dezvoltarii, dar nu si LG.
In cele din urma, agregatorul de stiri comenteaza ca, daca totul merge conform planului, ecranul OLED al lui iPad Pro va face ca ecranele de dispozitive mobile sa para niste glume, avand in vedere ca luminozitatea, calitatea generala si consumul de energie vor fi cu mult superioare la noul iPad Pro.
Acestea fiind spuse, pretul acelei noi tablete iPad Pro i-ar putea speria pe utilizatori. Desi consensul era ca Apple ar putea opta pentru un ecran OLED datorita reducerii preturilor, se pare ca viitorul display pentru viitoarea tableta Apple nu e scump doar pentru companie, ci si pentru buzunarele clientilor.