Netflix a implementat in sfarsit interzicerea impartirii parolei, trimitand unii clienti ai serviciului de streaming intr-o stare de frenezie. Multi si-au anulat abonamentele in semn de protest, dar se pare ca acestia si-au anulat conturile prea devreme.
Desi interzicerea impartirii parolei a inceput, nu exista motive pentru ca utilizatorii Netflix sa se ingrijoreze. Anularea accesului la contul dv. de Netflix – care opreste pe oricine din grupul dv. sa urmareasca serialele si filmele lor preferate – e o decizie pripita.
Unii sunt de acord cu decizia serviciului de streaming si nu-si vor anula abonamentul, ci vor plati in plus pentru alti abonati sau pentru un alt cont care va indeplini nevoile familiei.
Cum s-a spus, cresterile preturilor abonamentelor sunt garantate de-a lungul timpului. Inca aveti acces la o multime de filme si seriale, inclusiv la multe productii originale ale acestui serviciu de streaming.
Si da, exista si continut de calitate inferioara, dar acest lucru face parte din orice experienta de streaming sau TV. Impartirea parolei Netflix cu alte persoane nu a fost niciodata o functie oficiala Netflix.
E vina Netflix pentru ca nu a interzis aceasta practica de ani de zile. Asa cum nu se cuvine sa-ti imparti contul de Facebook sau biletul la film pe care tocmai l-ati cumparat.
Unii analizeaza acest lucru din alta perspectiva. Acestia inteleg de ce unii oameni ar dori sa-si anuleze conturile in urma implementarii interdictiei impartirii parolei. Acestia nu zic ca oamenii nu ar trebui sa-si anuleze abonamentele la serviciul de streaming Netflix, chiar daca ei cred ca e o decizie gresita.
Ceea ce spun acestia e ca abonatii nu ar trebui sa-si anuleze abonamentele imediat. Nu pana ce nu e clar ce actiuni va intreprinde serviciul de streaming proprietarilor conturilor, dar si grupurilor de persoane care acceseaza acelasi cont.